Sunday, April 20, 2014

Siapa HH ???


Bismillahirrahmanirrahim.
Assalamualaikum wbt.


Siapa HH?

Manusia-manusia yang berkecimpung dalam dunia blogging ni mungkin kenal beliau. Kira beliau ni blogger otai la.. Aku kenal beliau bila first time masuk blog beliau. Aku jumpa blog beliau lepas google tips-tips nak berblogging ni kat Google. Aku sendiri pun dah lupa bila tarikh tu. huhu..

Kemudian, aku akhirnya dapat bertemu mata dengan beliau masa event Sepetang Bersama Blogger dan Yeos 2014 dekat Saloma Bistro haritu. Kalau dalam blog, kita nampak beliau ni macam cool je orangnya melalui penulisan kat blog beliau. Nah, bila jumpa depan-depan, sempoi jugak rupanya.. hehe..

Best weh kalau borak dengan beliau. Di samping dapat ilmu blogging, dapat jugak berkongsi sekerat dua cerita dan cita-cita. cehh.. hehehe..

Yang pasti, beliau seorang yang ramah dan sporting! serius aku cakap. hehe..

Haritu, aku tersenarai dalam salah satu entri blog beliau. Pergh.. kembang kejap!

Kat entri ni : Blog-blog Remaja Malaysia

Terima kasih bro HH ! Mohon take note, aku blogger remaja weh. Baru 20 tahun. hehehe.. :D
Sensitif tau orang assume kita tua sebelum usia.. uwaaa.. sobs!

Pokoknya, InshaAllah banyak manfaat yang kalian boleh dapat bila kalian merajinkan diri menjengah dan membaca entri-entri dari blog beliau.

So, yang mana belum pernah masuk blog beliau, mohon rajinkan diri ya! Tak rugi.. betul nii!

Yang mana yang dah kenal dan selalu baca entri beliau, mohon teruskan setia membaca ..





Okaylah.

Aku stop sini.

Nak fikir idea untuk next entry pulak.

Terima kasih sudi baca.

Kbai !
Wassalam..



♥ Salam ukhwah. Jazakallahukhairan. ♥

11 comments:

  1. Blog hebat tu ^_^ untung dpt jumpa dia

    ReplyDelete
  2. yea laa kan.... blogger remaja yang happy go lucky.... comel pulak tu... hik3x

    ReplyDelete
  3. Untung la dapat masuk blog HH....PB ni entah bilanya beliau nak promote... tak aci.. mentang2 dah tua... huhu... (^_^)

    ReplyDelete
  4. Tahniah la dapat masuk blog blog remaja... saya masih belia kot...haha..

    ps :: bila nak masukkan saya pulak dalam blog ni? (^_^)

    ReplyDelete
  5. Terima kasih sebab buat entri ni ... harapnya mereka yang kenal saya di dunia blog akan juga kenal saya di dunia realiti .... :)

    ReplyDelete
  6. first time juga la jumpa blogger remaja ni masa #SBB2014 hari tu...hee :D

    ReplyDelete

I thank you for the comment. Have a nice day. ^^