Thursday, April 24, 2014

Official result.


Bismillahirrahmanirrahim.
Assalamualaikum wbt.


Alhamdulillah.. Baru balik dari ambil result rasmi STPM 2013. Syukur, pointer aku sedikit meningkat, 3.33. Aku ada ceritakan mengenai result tak rasmi aku dalam entri ni, Result. Tak terkilan sangat walaupun tak dapat capai 3.5 above. Takpa, aku berjuang bila di peringkat IPT nanti, InshaAllah..

Sekarang, cuma tunggu tarikh dibuka untuk kemaskini permohonan upu untuk fasa yang kedua. Moga-moga dapat melanjutkan pelajaran ke tempat yang terbaik untukku lakarkan kejayaan. ameen.

Terima kasih kepada semua yang mendoakan.
Terima kasih, terima kasih dan terima kasih.

Okaylah, aku hanya dapat buat short entry sebab aku nak kena gerak ke satu tempat. ada urusan. Tak sempat nak selitkan slip exam dalam entri. huhu. not a big deal kan... hehe

Jumpa dalam next entry, InshaAllah.

Thanks for reading! :)

 Wassalam.




♥ Salam ukhwah. Jazakallahukhairan. ♥

4 comments:

  1. alhamdulillah. takpe jangan putus asa. belajar tu kan sampai bila-bila. :)

    ReplyDelete
  2. PB pun masih lagi belajar... banyak benda yang PB mahu belajar...walaupun tak masuk U dan tak diiktiraf...

    misal contohnya, ilmu berblog dan ilmu SEO... tak ada di ajar kat university pun... hehe...

    ReplyDelete
  3. semoga terus berjaya ye, jangan putus asa.. :)

    ReplyDelete

I thank you for the comment. Have a nice day. ^^