Wednesday, April 23, 2014

'Aku Blogger dan Hasrul Hassan'


Bismillahirrahmanirrahim.
Assalamualaikum wbt.


http://www.hasrulhassan.com/2014/04/giveway-rm50-aku-blogger-dan-hasrul.html


Kebetulan, aku menjengah ke blog Hasrul Hassan. Beliau tengah buat short giveaway. Salah satu syaratnya, kena letakkan gambar. Gambar di atas adalah gambar yang sempat aku repost dari instagram beliau semasa kali pertama aku bersua muka dengan beliau di event Sepetang Bersama Blogger dan Yeos 2014. Kebetulan jugak, aku ada buat entry tentang beliau beberapa hari lepas.

Belum baca? Boleh klik entri ini : Siapa HH???

Kalian yang pernah bertemu ataupun mengenali beliau pun boleh sertai. Klik saja gambar kat atas ni ya! :)

Penyertaan berakhir pada jam 11: 59 : 59 malam  ( 23 April 2014 )



 Thanks for reading.. 




♥ Salam ukhwah. Jazakallahukhairan. ♥

15 comments:

  1. waaa.
    dpt selfie bersama HH tue..
    ada can nk mnang nie.
    gud luck .

    ReplyDelete
  2. wah abg hasrul hassan muncung tajam tuh.

    ReplyDelete
  3. rasanye dalam banyak2 blogger, yuyu kot orang pertama jumpa..huhu

    ReplyDelete
  4. Ayat "Siapa HH?" berbunyi sangat misteri.

    ReplyDelete
  5. alololoooo muka hh,, epik giler,, haha

    ReplyDelete
  6. Beliau ... macam YB lak .. hahaha... mekasihhh juinnnnn .. lalalala terima kasih gak buat entri tu ...

    ReplyDelete
  7. All the best ye...:D

    P.S - apa kena dengan HH tu agaknya ye ? hee

    ReplyDelete
  8. Untunglah..gud luck awak.. Singgah rumah kt eh http://aisyahambris.blogspot.com/2014/04/aku-blogger-dan-hasrul-hassan.html

    ReplyDelete
  9. alololo.... pasaipa la... monsyong sifu buleh sangkut hanger tu Tiqa... hihi
    Singgah gak ^__^

    ReplyDelete
  10. salam...
    datang singgah sini...
    btw good luck..
    http://cercitertashaqisha.blogspot.com/2014/04/tangisan-seribu-makna.html

    ReplyDelete
  11. Apakah muka HH tue.. lawak siot.

    ReplyDelete
  12. http://mie-cyber.blogspot.com/

    ReplyDelete

I thank you for the comment. Have a nice day. ^^