Sunday, March 16, 2014

Kritikal !


Bismillahirrahmanirrahim.
Assalamualaikum wbt.

Apa yang aku maksudkan dengan kritikal?

Ni ha.. Internet rumah aku ni ha.
Aduyai. Kritikal bebenor semenjak dua menjak ni. Menguji kesabaran. Kejap dapat, kejap dia buat hal.

Mohon rakan-rakan yang ada urusan dengan aku, contact aku melalui sms/call ya!

serius, terasa sedikit 'tertinggal' di belakang.

esok aku exam! mohon doakan segalanya dipermudahkan. ameen.

thanks semua!

ada entry baru nak update. Tajuknya agak emosional sedikit. Eh!
sila bersedia.. hahaha!

Kbai semua!

Wassalam..




♥ Salam ukhwah. Jazakallahukhairan. ♥

11 comments:

  1. Err. Itu yang kritikal. Dah p study lagi kritikal.
    Hiks

    ReplyDelete
  2. apa nak komen ni..betul betul kritikal ni sampai tak terkate..hee

    ReplyDelete
  3. ingatkan apa yang kritikal tadi...rupa2nya internet..hee...internet kalau kritikal...macam ada yang tak kena je kan...HAHA

    ReplyDelete
  4. Patut la tak reply sy.... gudluck 4 d exam

    ReplyDelete
  5. errr...kritikal la sangat... hehehe....

    ReplyDelete
  6. internet problem mmg mencabar kesabaran hihi.

    ReplyDelete

I thank you for the comment. Have a nice day. ^^