Monday, November 4, 2013

Berjuang


Bismillahirrahmanirrahim.
Assalamualaikum wbt.

Hari ni 4 November. Lagi 3 hari.




Tanggal 7 November, bermula final exam aku.

Huh! Cuak. Tapi itulah kan.

Semester satu dan dua dah lepas. Alhamdulillah, result boleh cakap pada tahap selamat.
Sepanjang semester akhir ni pulak dah pulun usaha. Moga-moga Allah redha apa yang diusahakan selama ni.
Exam aku tak lama. 3 hari je pun.
7 November, 13 November dengan 14 November.

Then, aku akan ada break yang panjang. Hoho

Ada sesiapa nak offer aku kerja tak dalam sebulan lebih ni? Sebab next year umi dah booked aku jadi babysitter dah. Hehe.

Okay, kat sini aku nak ambil kesempatan....

Buat semua yang mengenali diri ni, aku nak minta ampun dan maaf kat kalian kalau-kalau sepanjang penulisan aku kat blog ni, ada yang tak menyenangkan kalian. Mana lah tahu kan. Aku ni manusia biasa.
Kekadang tu ada jugak time sangkut kat mana-mana kan? Lumrah dah tu.

Mohon dihalalkan lah ya mana yang terlebih terkurang.

Mohon doa kalian jugak supaya urusan aku dipermudahkan dan lancar sebelum, semasa dan selepas exam nanti. Moga dapat result okay, dapatlah aku sambung degree. ameen.

Moga dapat jadi anak yang berguna kat mak ayah, bangsa, agama dan negara. ameen.

Moga jadi hamba Allah yang tak lalai. ameen.

Doakan aku kuat semangat.

Terima kasih. Aku hargai support dari kalian.

Habis exam nanti,  boleh spend masa bebanyak kat blog. hooyeahh. haha
buruk bebenor perangai.  Maaf. hehe

Okay. Jumpa dalam entry lain lepas exam. InshaAllah.

Salam sayang dari Nurul Atiqah buat semua readers!

Loves!


Wassalam.





♥ Salam ukhwah. Jazakallahukhairan. ♥

2 comments:

  1. good luck final exam ye...
    salam maal hijrah...

    ReplyDelete
  2. masa saya sampai ke mari, tentu kamu suydah bersenang hati kan?.. maaf lambat balas komen.. terlepas pandang katanya... khilaf sebagai manusia biasa...salam kenal ya...

    ReplyDelete

I thank you for the comment. Have a nice day. ^^