Sunday, August 25, 2013

Moga arwah tenang di sana.


Bismillahirrahmanirrahim.
Assalamualaikum wbt.




Sebak.

Dapat berita senior meninggal dunia dalam kemalangan.
Allahu.
Walaupun tak rapat, tapi saya tahu arwah seorang yang baik.
Arwah seorang yang pendiam tetapi suka senyum.
Dulu, kalau terserempak sebelum naik ke kelas, mesti arwah akan senyum pada saya.
Terkadang, selalu usik arwah sebab senyuman dia.  :')

Moga keluarga arwah redha dengan pemergiannya.
Moga roh arwah tenang di sisiNya.

Arwah pergi mengadap Ilahi pada usia yang masih muda, 20 tahun.

Allah...
Engkau telah memanggil sahabatku.
Cepat atau lambat, giliranku akan tiba.
Moga aku bersedia.
Moga aku dipanggil dalam keadaan yang tertutup aib.
Moga aku dipanggil dalam redha dan rahmatMu.
Moga taubat diterima.
Moga diampun segala dosa. 
Moga aku mampu melafazkan kalimah syahadahMu dengan lancar sebelum nyawa berpisah dari jasad.
ameen.

Al-fatihah buat arwah Mohd. Noranas.


Yuyu Atiqa :
Satu persatu khabar kematian yang didengar. Mungkin Allah ingin berikan peringatan supaya tak pernah lupa akan namanya kematian. Allah tak nak aku lalai. Allah...






♥ Salam ukhwah. Jazakallahukhairan. ♥

8 comments:

  1. selamat hari raya
    takziah buat arwah, semuga rohnya di cucuri rahmat

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam aidilfitri.
      terima kasih.
      ameen..

      Delete
  2. Salam takziah untuk keluarga mangsa.. semoga rohnya di cucuri rahmat.. Innalillah..

    ReplyDelete
  3. Al Fatihah, moga ruhnya tenang di sana

    ReplyDelete
  4. Gone too soon, too unexpectedly. Takziah buat keluarga mangsa...

    ReplyDelete

I thank you for the comment. Have a nice day. ^^