Tuesday, August 20, 2013

Kerja


Bismillahirrahmanirrahim.
Assalamualaikum wbt.

Tahun ni, tarikh penggambaran untuk Majalah Harimau edisi ke-45 sekolah aku jatuh pada 19 dan 20 Ogos 2013. Semalam dan hari ni. Hari yang agak memenatkan kerja sepanjang hari.

Aku diberi kepercayaan oleh cikgu penasihat untuk galas tanggungjawab sebagai ketua editor krew redaksi majalah Harimau untuk edisi ke-45 kali ni. Besar amanah yang perlu dipikul. Alhamdulillah, InshaAllah ku cuba lakukan sebaik mungkin.

Alhamdulillah, pengalaman baru. Banyak yang aku belajar.
Sukar untuk aku tulis dan kongsikan. Speechless.
Sekarang ni aku punya penat masih belum hilang, tapi aku tetap nak update jugak blog malam ni walaupun kelu lidah.. ehhhh. tak. kaku jari tangan untuk menaip.
Haha. degil.

Yang pasti, pengalaman handle sesi penggambaran sangat best. priceless.

Aku nak ucap terima kasih sangat-sangat kat krew redaksi sebab bertungkus-lumus bekerja terutama guru-guru yang banyak bimbing kami, Cikgu Zalina, Sir Khairuddin and a few other teachers..

Thank you so much..

Tak larat nak menaip panjang. Cukup kat sini dulu k.

Antara krew redaksi...
Atas kiri : Amin & Wei Rong ( photographer)
Bawah kiri : Atirah (assistant aku masa pendaftaran)

Aku suka candid ni.
Serius! hehe.

Yang tengah tu adik junior, Siha namanya.
Ramai yang anggap dia tu adik aku.
Hakikatnya tak. haha.
Sama dengan aku ke???


Kbai.

Wassalam.

p/s : Tak sempat nak hiraukan penjagaan muka masa cuti raya baru ni, maka cik jerawat dengan bangganya naik dan menghiasi kulit wajahku. Ohh. Itu normal ! hehehe.. :)





♥ Salam ukhwah. Jazakallahukhairan. ♥

4 comments:

  1. waaa..bagus2 dapat rase pengalaman jd editor..huu

    ReplyDelete
  2. hehe jerawat tanda tension dan penat je tu.. bagus pengalaman :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hee.. betul laa tu kot, uncle zuan.. :)

      Delete

I thank you for the comment. Have a nice day. ^^