Wednesday, August 28, 2013

3 Event.


Bismillahirrahmanirrahim.
Assalamualaikum wbt.

Lagi pasal raya. Lagi pasal makan-makan. Okay, fine.
As usual, sekolah aku akan adakan sambutan hari raya peringkat sekolah beberapa hari selepas sekolah dibuka. Minggu pertama buka sekolah, sangat sibuk. Entri INI berkaitan.

Sambutan Hari Raya peringkat sekolah (Sabtu: 24/8/2013)

Percaya atau tidak, mungkin ini sambutan hari raya terakhir aku selaku budak sekolah.
Tahun depan dah masuk 20 tahun (InshaAllah, moga umur panjang)
Tak merasa dah beraya kat sekolah.
Cehh. kononnya.

Tak tahu nak cerita apa.
Yang pasti, kalau sambut raya mesti ada kaitan dengan jamuan dan bergambar.
Ada bantahan?? Okay.

So, let the pictures talk. :)


Le' girls..
Satu Malaysia. :)

With adik Lyn. :)

Anuar mintak nak amik gambar dengan aku.
Cehhh. Eh, aku cakap betul ni !

Junior, Siha.
Ramai yang cakap dia ni adik aku.
Walhal, tak pun.
K, aku pernah bagitau pasal ni dalam previous entry.

R4BIA



Bersama Puan Tew.
K, baru perasan aku salah butang tali kat tangan.
(facepalm)

Le' boys..
Aku suka baju melayu John (kanan hujung)

candid, kononnya!
tapi aku suka.

Terserlah eyebag di situ. Haha
Kbai. :p

Sofea dan Zamer.
K, baju diorang sedondon warna walhal tak janji. :D

Bersama Sarah.
Cantik kan??

Ini senyuman betul ni.
ngeh ngeh ngeh.
.

Kacak dan jelita Pra U Senior Sejarah.
Okay, aku sengih memanjang. :D

Exchange gift.
Aku dapat music box.
Aku suka!
Feeling ada secret admirer pulak!
K, itu sangat poyo! 

Bersama umi sayang.. :)

Ini Anis. :) 
Okay. Jumpa belon.
Terus nak bergambar.
Huh! Sooo childish.

Kasih mereka.
Umi dan bonda. :)

Kasih.. Sayang.. Cinta..
Umi dan bonda. :)

Juniorku a.k.a Mr. Ya hanana..
merangkap presiden MPP.
Hafiz. :)

Outfit Of The Day !
Mustard Jubah from #Cintaku.
Love it. :)


Makan-makan Di Rumah Bestie, Malin (27/8/2013)

Habis waktu sekolah, aku balik rumah segarkan diri then rushing ke rumah bestie aku, Amalin Aishah. Dia ada buat majlis makan-makan sikit. Awal-awal lagi dia teks aku suruh pergi. So, aku kena usahakan untuk pergi. Lagipun, bukan selalu boleh jumpa makcik sorang tu. Heee..

I went there with my serikandi, Adilah and Yaya. Aku drive, ambil Yaya dengan Dilah kat school then gerak ke rumah Malin. Sampai-sampai, jumpa dengan ex-classmate masa sekolah rendah, Amalina. Tetap kecil dia punya fizikal. Heeee... Sorry, na. :D

Okay, lepas makan, berbual mesti aktiviti wajib tangkap gambar! hehe.

K, biarkan gambar bercerita.. Cehhh..

My serikandi, Adilah.

My serikandi, Yaya.

My serikandi, Malin (tuan rumah)

Sayang mereka..

My ex-classmate, Amalina. :)
Outfit Of The Day !
Shawl from #LRfashionhouse
Love my top from #OTTOCotton
and my skirt from #KOB


Jamuan Hari Raya Pra-Universiti, Senior/Junior (27/8/2013) (malam)

Siang hari makan kat rumah Malin, malam pulak ada event pra-u. MPP yang handle. Makan sate. Aku sempat makan satu cucuk. Haha. Bukan kerana tak sempat ambil sate, tapi disebabkan perut masih kenyang. Yang pasti, bergelas-gelas air aku minum. Haus! heee..

Okay, tak tahu nak cerita apa pasal jamuan. Secara keseluruhannya, okay...

Jom usha gambar.

Bersama junior, Aisyah (Naib presiden MPP baru)

Gadis Senior Sejarah 1..

Left : Anis, Syafira, Me.

My saudara bau-bau bacang..
I call her 'princess'.
Comel kan?
Peace dari kami.. :)
Muka berminyak.
Aiyyarkk! :(

My serikandi, Anis. :)

Dia classmate, dia juga jiranku.
Namanya Zamer, tapi aku panggil dia 'abe'.
Sebab apa?
Sebab dia panggil aku 'kak'.
haha. senget.


Outfit Of The Night !
Dress/Jubah from #Femina
Shawl lupa nama kedai tu.
Kasut #asadi

Okay dah.
Ini adalah sebab kenapa tajuk entri kali ni "3 Event".
Tak larat nak update satu-persatu.
Gabung terus 3 event dalam satu entri. Haha.

Okay cukup.
Aku nak siapkan slaid pembentangan ni.
Jumpa dalam entri akan datang.
Kbai.

Wassalam.



♥ Salam ukhwah. Jazakallahukhairan. ♥

2 comments:

I thank you for the comment. Have a nice day. ^^