Sunday, September 16, 2012

Keluarga lebih penting.. :)


Bismillahirrahmanirrahim.
Assalamualaikum wbt.


Alhamdulillah... Setelah seharian tidak berada di rumah hari ni. Since pagi tadi sampailah ke petang baru balik. Pergi mana?? Haha.. Hari ni sebenarnya aku dan family ke Pasir Mas untuk majlis kawin bapak saudara aku. Pada awalnya, aku ada perancangan lain hari ni. Rancangan ke Bukit Kluang bersama classmates. Tak sedar pula hari ni pun tarikh uncle aku kawin. So, aku pilih untuk menghadiri majlis perkahwinan uncle aku atau loghat kelantan cakap nak pegi belarok. Sebut betul-betul ya!

Yaaa.. Belajar dari pengalaman. Aku wajib utamakan keluarga. So, aku dan family turun dari rumah sebelah pagi dan berkumpul kat Masjid Tanah Merah bersama sanak saudara. Then, kami konvoi ke Pasir Mas ( lokasi rumah wife uncle aku.. Maksudnya mak sedara baru aku laa.. hehe )

Family aku pergi 2 buah kereta. Kereta kakak dan kereta kawan abang. Aku naik dengan abang. The others naik kereta kakak. Then, sampai Pasir Mas, kami berkumpul kat masjid Tok Uban. Yaa. tu nama masjid tempat uncle aku nikah. *kalau aku tak silap laa.

Bersama adik..

bersama kakakku, atin. 

Ahmed's daughters with the groom.
left: atin, uncle, kakak(eldest), me!

comel bukan?? :D

Tahniah buat uncle dan aunty..
Selamat menjalani kehidupan sebagai suami isteri. :)

nak ke rumah aunty kena lalu jambatan.
seronok ! :)

snap with my uncle.. haha.. sporting !!!
p/s : laki orang dah tu...

tangan adik buat peace..
poyo dalam keta.. :D

tak sedar gambar ini diambil.
sempat bergambar dengan uncle..
abaikan ke-childish-an aku.. :D


Itulah sedikit gambar yang aku boleh kongsikan. Ohh.. gambar abang dan kawan dia ada. Tapi, agak tidak dipersetujui untuk diletakkan di blog.. hehe.. Apa-apa pun, tahniah sekali lagi buat bapa saudara dan mak saudara baruku.. Tak lama lagi, hopefully aku akan dapat sepupu baru pulaaa... hehehe...

Settle kenduri, aku dan family gerak ke Kota Bharu hantar kakak aku, Atin. On the way balik, kakak sulung aku singgah kat Ketereh. Singgah bagi sokongan kat team bola sepak Machang. Habis perlawanan, kami balik rumah. Itu jelah yang nak ditaip. haha.

Hari ni, cuti. Esok?? Tidak lagi....  Next week ada test. Sudahkah aku bersedia?? Tepuk dada tanya hati.. 

Doakan aku ! Stop sini dulu.

Wassalam.


Salam sayang,
[ YuyuAtiqa ]




♥ Salam ukhwah. Jazakallahukhairan. ♥

2 comments:

I thank you for the comment. Have a nice day. ^^