Monday, August 20, 2012

Salam Syawal 1433H (episod 1)


Bismillahirrahmanirrahim.
Assalamualaikum wbt.


 SALAM AIDILFITRI BUAT SEMUA ! 




Rezeki syawal setiap tahun keluarga aku, siapkan tempahan roti jala daripada pelanggan. Macam biasa, mula dari hari buat ketupat sampai keesokkan harinya, memang tak tidur. Lepas semua pelanggan datang ambil tempahan masing-masing baru keluarga aku boleh balik beraya kat kampung. Untunglah kampung dekat. kalau tak jamm, 10 minit sampai. kalau jamm, mahu setengah jam jugak lah kot.

Hari ni, raya kedua pun ada tempahan. Kalau tak silap aku, pukul 4 pagi lebih aku selesai mengirai roti jala. Yang seronoknya, sempat lagi aku makan maggi lepas siapkan tempahan. Haha. Dah lama kot tak makan maggi. Tiba-tiba semalam rasa nak makan. Haha. Bukan selalu. Okay je kan? hehe.

Okaylah, hari ni event rumah mak-mak sedara. Raya ke-4 nanti event kat rumah aku. Siapa yang ada kat Kelantan raya ke4 nanti, aku dengan berbesar hati nak jemput kalian datang ke rumah aku. Ada buat open house sikit. Datanglah ya kalau nak jumpa aku. hehe.

Okay dah, jumpa dalam next entri syawal, InsyaAllah. 

Wassalam.


Salam sayang,
[ YuyuAtiqa ]







♥ Salam ukhwah. Jazakallahukhairan. ♥

2 comments:

  1. wah ! buat roti jla . sedap tak ? huhu .
    kalau dekat , nak sngat pegi rumah yuyu :)

    ReplyDelete
  2. nanti kalau datang kelantan, singgah la k. :)

    ReplyDelete

I thank you for the comment. Have a nice day. ^^