Friday, August 24, 2012

Beberapa jam bersama sahabat-sahabatku..



Bismillahirrahmanirrahim.
Assalamualaikum wbt.


Semalam dapat mesej dari salah seorang sahabatku yang sedang menuntut di matrikulasi sebelah utara. Beliau ajak gathering kat KFC. Nak jumpa sebelum beliau balik esok. At first, aku okay. Tetiba pagi ni aku rasa tak sedap perut. So, aku sms beliau yang kemungkinan besar aku tak dapat menjoinkan diri. Alih-alih perut dah okay sikit. So, aku drive ke KFC dengan niat kononnya buat surprise kat kawan aku tu alang-alang aku keluar nak beli barang sikit. Haha.

Sampai kat KFC, aku tak makan, sebab takut perut meragam balik. Sekadar menghadirkan diri untuk jumpa sahabat-sahabat yang sangat aku rindui. huhu. Banyak juga yang dibualkan. Most of perkara yang dibualkan tentunya tentang suasana pembelajaran beliau kat sana. 

Khusyuk punya khusyuk berbual, tak terperasan pula terjumpa dengan kembar aku, Soon Joy Ann. Kembar?? Apa pasal boleh jadi kembar? Iyalah. Kembar hari lahir. Tarikh lahir kami sama. 18 Jun ! Lagipun, orang yang lahir tarikh 18 Jun ni comel-comel kan?? Erkk ! Masuk lif naik sendiri laa pulak yerr.. Joy Ann tu memang betul comel. Aku?? Jelita jerr.. hahaha... Okay, sila jangan muntah hijau ! haha. :D

Keluar dari KFC, aku beransur ke kedai ditemani oleh dua sahabatku yang comel, Elah dan Abby. Beli barang sikit. Barang yang dibeli tak banyak, tapi masa yang diambil untuk beli barang tu punya lah lama. Biasalah, orang perempuan. Bab membeli memang cerewet. Hehe..

Sempat capture gambar guna iPhone Abby tadi. hehe..

aku dan Abby
Inilah sahabatku yang dimaksudkan, Adilah Nadzri. :)

Ni kembar yang aku cakap tadi, Joy Ann.
Beliau comel kan?? 

Adilah ditemani kakaknya.. :)

Abby memang suka kamera. Kat sebelah tu, Elah. :)

3 Dara pingitan.
Bergambar dalam kereta lepas balik beli barang.
Abby, aku, Elah. :)


Okay, cukup. Tak tahu nak taip apa dah. Kalian masih dalam mood beraya eh? Mungkin sesetengah orang tu masih dalam mood raya mungkin juga dah hilang mood raya dah.. hehe. 

Jumpa dalam entri lain. Tentang apa? Aku pun tak tahu. Tengok jelah nanti.

Wassalam.


Salam sayang,
[ YuyuAtiqa ]





♥ Salam ukhwah. Jazakallahukhairan. ♥

7 comments:

  1. xnak belanja kite kfc ke? hehehe slm lebaran .. maaf zahir dan batin ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. CK ! lama tak kelihatan.. hehe
      belanja KFC? boleh saja..
      Selamat hari raya ! :)

      Delete
  2. wahh bestnye kfc.. dah lama x mkn kepsi.. huhu. jom pegi kepsi plak ;)

    ReplyDelete
  3. hello :) im following you ! hit me pliz pliz pliz ~

    ReplyDelete

I thank you for the comment. Have a nice day. ^^