Saturday, June 2, 2012

Important Announcement !



Bismillahirrahmanirrahim.
Assalamualaikum wbt.





This is just a short entry. Saya nak announce kat readers Blog YuyuAtiqa yang saya secara rasminya sudah menukar alamat blog saya dari amyqastory.blogspot.com kepada yuyuatiqa.blogspot.com. 

So, kalau ada readers yang selalu baca blog saya through blog address ni kena take note lah ya. *konon macam ramai yang baca blog picisan ni. haha. Starting saat ni, yuyuatiqa.blogspot.com adalah alamat blog baru saya.

Tak lupa juga bagi yang letakkan url blog saya dalam bloglist anda, minta jasa baik anda untuk tukar url lama  blog saya kepada url baru. ( yuyuatiqa.blogspot.com ) maaf sangat kalau menyusahkan. 

Thanks for your concern, my dear readers ! 
Wassalam.


Salam sayang,
[ YuyuAtiqa ]




♥ Salam ukhwah. Jazakallahukhairan. ♥

Post a Comment

I thank you for the comment. Have a nice day. ^^