Wednesday, June 20, 2012

Alhamdulillah, sudah genap usiaku. :)



Bismillahirrahmanirrahim.
Assalamualaikum wbt.





Tanggal 18 Jun 2012 ( Isnin )
Syukur...

Banyak hari dah blog ni tidak berupdate. Sibuk sepanjang hari. Semalam, sempat buka laptop kejap. Sempat reply dan like ucapan hari lahir dari rakan-rakan facebook dan twitter. Alhamdulillah, syukur Allah masih memberi nikmat nyawa pada diri ini untuk melalui hari kelahiran yang ke 18 pada tahun ni. Syukur.

Semakin bertambah usia, semakin dirasakan dekat dengan mati. Semakin ingin melangkah, semakin saya sedar untuk menunaikan tanggungjawab sebagai hambaNya. Subhanallah. Sudah 18 tahun Allah memberi saya nafas bagi meneruskan kehidupan yang sementara ini. 

Saya terharu atas ucapan dari rakan-rakan yang mendoakan saya agar dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki, agar impianku tercapai dan mendoakan kebahagiaanku hingga ke syurga. Alhamdulillah. Berbanyak-banyak terima kasih Ameen. Semoga Allah melindungi dan memberkati hidup kalian semua. ameen. 

Semoga Allah memanjangkan usia dan kesempatan kita untuk terus melakukan amal kebaikan demi kesenangan dan kebahagiaan yang kekal abadi di sana kelak. InshaAllah, dengan izinNya. Ameen.

Terima kasih, sahabatku sekalian.

Wassalam.


Salam sayang,
[ YuyuAtiqa ]




♥ Salam ukhwah. Jazakallahukhairan. ♥

Post a Comment

I thank you for the comment. Have a nice day. ^^