Saturday, May 12, 2012

LIGA SUKAN UNTUK SEMUA ! :)



Bismillahirrahmanirrahim.
Assalamualaikum wbt.

Okay, serius penat ! Tetiba saja ayat tu yang terlintas untuk dijadikan ayat mukaddimah. Haha. Perlawanan hari ni. Serius memenatkan. But, alhamdulillah walaupun penat, berbaloi la sebab menang. :)

Sedikit injured di jari kelingking dan peha tapi alhamdulillah cedera tak serius. Dari pagi sampai ke petang. Mana tak penatnya, stamina pun kurang. Streching pun ala kadar saja. Cooling down lagi laa tak sempat nak buat. Tu yang habis sakit satu badan ni. Padan muka saya kan? huhu

Malam ni home alone lah pula. Mak kat KL. Ayah malam ni baru balik. Kakak, balik lewat malam ni. Aduyai. Serius seram duduk rumah sorang-sorang. Haihh. Apa-apa pun, memang saya akan terperap dalam bilik ni sampai kakak balik nanti. 

Malam ni, serius kena rehat cukup-cukup. Esok still asimilasi. Lagi-lagi kena jadi pengerusi majlis. Nasib laa badan. :(

Banner match hari ni.. :)

Ni muka baru lepas main. Haha. merah mukaku.. :)

This is my team.. Saya yang pakai ( GS ) tu..
sorry gambar kabur..
sebab capture atas kamera.. 

Ni pic team yang lawan final.
team saya ( TITAN GIRLS ) vs team ( UITM )
yang ni pun capture atas camera. blur..

Ni gambar ramai-ramai bersama banner.
saya yang terlebih inci dari orang lain.
Cari lah sendiri ya. hehe

Okaylah. Tak larat nak menaip dah. Nak rehat cukup-cukup. Wassalam.



Salam sayang,
[ YuyuAtiqa ]

♥ Salam ukhwah. Jazakallahukhairan. ♥

2 comments:

I thank you for the comment. Have a nice day. ^^