Saturday, September 24, 2011

Open House Dato' Jazlan !


Hi, readers !
Apa yang mampu digambarkan, PENAT ! Saya baru je balik dari rumah Dato' Jazlan tolong mak saya uruskan gerai kat situ. Wahhh ! Tak menang tangan tuuuu. Dalam pada tu jugak sempat lagi saya hiburkan tetamu yang datang dengan 2 buah lagu. hahaha. satu lagu raya dari Aman Shah : Kepulangan Yang dinanti, satu lagi lagu duaet, Pandang2, Jeling2.. hahaha. siap dapat hadiahhh ! lagi.. Glamourrrrrr kejappp! hahaha.. :D Readers, Saya tengah penat sebenarnya ni. Tak larat nak menaip. readers tengok jelah erk gambar2 yang sempat di ' snap ' kat sana tadi. Candid2 je semua. Maap laaa yerk!



# Ni candid tetamu2 Open House kat rumah Dato' Jazlan. haha. ramai uhh.. lebih 7 000 yang datang tadi. :p






# Ni candid mummy !






# Ni time Dato' Jazlan datang gerai my mummy !




# Ni candid my daddy ! ( Ntah van sapeee laaa yang daddy bawak tuhh ! )





# Ini saya ngan budak kecik yang sibuk je nak snap skali ! haha. apron pun tak sempat nak buang. Fuhhh! muka penat tu... :p





# Ni candid my abang ! hahaha, :p




# Oppsss! Okay2.. Nak jelaskan kat sini. Ni candid salah seorang tetamu Open house kat rumah Dato' Jazlan tadi. Hahaha. Ntah pape laaa saya ni kan??! suka2 hati je snap pic orang. yang pasti muka dia iras-iras IDOLA saya : HA ! hahaha. :p



Okaylah readers ! Penat + nak pegi tolong mummy basuh periuk kat dapur! Fuhh ! Takpe2. Pengalaman.... :D


# Thanks for reading this entry !




Salam sayang,

♥ Salam ukhwah. Jazakallahukhairan. ♥

2 comments:

  1. amboi sempat lagi snap yg kacak ye? hek9!

    ReplyDelete
  2. hehehe.. sempat.. alaaa. kejap je pun... kacak kannnn??? :D

    ReplyDelete

I thank you for the comment. Have a nice day. ^^