Sunday, June 12, 2011

Ketulusan dari hati ~


Ku rasakan kedinginan malam
Di saat ku nantikan jawapanmu
Terhadap persoalan yang bermain di mindaku...

Aku masih berharap
Aku masih tertanya - tanya
Adakah aku belum terlambat untuk membaiki kesilapan dahulu...
Adakah aku masih sempat mengembalikan kebahagiaan dulu?
Kebahagiaan yang pernah kita kecapi bersama...

Apa yang bermain di mindaku kini
Adalah jawapanmu terhadap persoalanku..

Segala yang engkau coretkan
Membuatkan aku semakin tabah
Membuatkan aku semakin yakin
Bahawa engkau akan kembali...

Sesungguhnya..
Aku sangat merindui saat itu
Saat yang ku harapkan takkan pernah berganjak..

Kembali lah kasih..
Kembali lah sayang..
Aku tak kuat tanpa dirimu..
Aku tak sanggup lagi kehilanganmu...
Aku tak sanggup bersendirian lagi...

Aku telah rasai segala kepedihan, keperitan
Yang pernah kau rasakan ketika aku abaikan dirimu dulu..
Aku tahu hatimu kian terluka dengan perbuatanku..

Namun..
Aku mohon..
Maafkanlah aku...



♥ Salam ukhwah. Jazakallahukhairan. ♥

Post a Comment

I thank you for the comment. Have a nice day. ^^