Friday, April 1, 2011

Peristiwa waktu Subuh ~



Assalamualaikum, semua... hari ni saya nak update blog... saya nak story pasal apa yang jadi pada pagi hari Jumaat yang mulia ni.... pagi tadi, lebih kurang pukul 5.58 pagi selepas azan Subuh berkumandang, tidur saya dikejutkan dengan suara "miaw"... Pada mulanya, saya ingat saya tengah mimpi tapi rupa-rupanya tak.. Bila saya buka mata, suara tu makin lama makin dekat dengan saya... saya terus bangkit dari tidur... Alangkah terkejutnya saya bila saya tengok ada 2 ekor anak kucing tanpa ibu mereka ditinggalkan dekat tempat tidur saya kat dalam rumah...seekor warna hitam, seekor lagi warna putih... Yaa.. walaupun family saya sayang ngan kucing, tapi tak pernah la pulak sampai kucing tidur kat dalam rumah... Lepas tengok anak kucing tu, sayaterus kejutkan adik saya.. then, kami cari satu bekas yang besar dan tinggi untuk letakkan anak kucing tu... kesian saya tengok anak kucing tu... Bila mak saya bangun.. So, saya pun tunjuk anak kucing tu kat mak.. Lepas tu mak transfer anak kucing tu ke tempat dia kat halaman belakang rumah kami di tempat selamat yang lebih baik untuk anak kucing tu.... :)

 P/s : saya sempat capture gambar anak kucing tu...

♥ Salam ukhwah. Jazakallahukhairan. ♥

4 comments:

I thank you for the comment. Have a nice day. ^^